Blogjáték: 100 jó

avagy, amit kedvelek vagy szeretek az életben


Üdvözletem minden kedves tudatosan és véletlenségből erre tévedőnek!



Folytatom a tegnapi játékot, így most az ellentétpár következik. Aki lemaradt, annak katt IDE, és egy gyors ismertetőt is kap ajándékba:


Még a közelmúltban megnéztük Dinnyepalántával az Amelie csodálatos élete (Le fabuleux destin d'Amélie Poulain) 2001-es francia filmet, és volt az elejénél egy jelenet, ami inspirált, valamint meghozta a kedvem egy ilyesféle önismereti irományhoz. A lényeg, hogy prezentálok 100 tényt (amit később kiegészítek még 50-el, de ajj, milyen ironikus, hogy ezzel nehezebb dolgom van :P), "érdekességet", amit szeretek, kedvelek, vagy egyenesen imádok úgy összességében az életben. Itt már nem volt kedvem tematikusan sorba rendezni őket, úgy jönnek javarészt, ahogy eszembe jutottak. Mindezek megírása még nekem is kellemes meglepetést okozott, mivel kicsit saját magam számára is közelebb hozott engem, és hogy letisztázzam a dolgaimat. Persze ez az ember öregedése során bőven változhat-formálódhat, így nem lennék meglepve, ha teszem azt 7 év múlva egy ugyanilyen listánál teljesen eltérő ember nézetei néznének vissza rám.

Vágjunk is bele! :)



Szeretem, amikor szabadnak érezhetem magam, akár egy madár
Szeretem a frissen lenyírt fű illatát
Szeretem a lágy, kellemes komfortú hajnalokat, és a hozzá dukáló madárcsicsergést (akár munkába menet is)
Szeretem amikor, még ha csak rövid ideig is, de örülök valaminek, vagy elfog a boldogság
Szeretem amikor kipihenten, energiával telve kelek fel, készen az előttem álló napra
Szeretem amikor hétvégén képes vagyok korán felébredni, és produktívan tölteni a napom
Szeretem a frissen lefőtt kávé illatát
Szeretem a tavasz energiával és reményekkel teli belém költöző érzetét
Szeretem a tél melankolikus, hűvös, ám mégis meghitt cirógatását lelkemben
Szeretem az őszi és nyári eső felfrissítő hatását, valamint utózöngéit (nem mindig)
Szeretem amikor befejezek valamit
Szeretem amikor a zene igazodik a kedvemhez/hangulatomhoz, vagy épp az hozza meg és formálja
Szeretem amikor azokkal lehetek, akiket kedvelek, szeretek, és érzem, hogy fontos vagyok számukra, ők pedig nekem
Szeretem azokat a viharos, borongós napokat, amikor forró teát szürcsölve egész nap a házban kuksolok és olvasok, filmezek, játszom, vagy átalszom azt
Szeretem amikor finomat főzök magamnak, és/vagy mások számára, és megdicsérik
Szeretek eltűnni a világ elől, még ha csak kis időre is
Szeretem a lelkiismeretemet, reményt, magányt és fájdalmat*
Szeretem olykor önmagamat*
Szeretem amikor jólesően, egészségesen le és elfáradok
Szeretem amikor képes vagyok valamire, amit még én sem hittem
Szeretem amikor érzem, hogy van hitem, önbizalmam és erőm megcselekedni valamit
Szeretem azt, hogy vannak álmaim, céljaim az életben, amik motiválhatnak, és lökhetnek előre
Szeretem az órákon át tartó, kellemes, hasznos és inspiráló beszélgetéseket az ismerőseimmel, barátaimmal, szerelmeimmel
Szeretem amikor érdekes témákban, ügyekben "vitázhatok", filozofálhatok velem egyen ragnú, vagy okosabb, tapasztaltabb ismerőseimmel
Szeretem amikor alkotói stádiumomban lehetek, főleg ha van ihletem, múzsám, és időm rá
Szeretem amikor alkotok valamit, amivel én is meg lehetek elégedve
Szeretek óriási nagy rendetlenségekből rendet varázsolni
Szeretem átlátni és uralni a káoszt
Szeretem legyőzni a mosogatnivaló hadtesteket, és mindent elsöprő vereséget mérni rájuk
Szeretem amikor új dolgokat tanulok, tapasztalok meg az életben, és később is előjön ez a tudás ilyen-olyan formában
Szeretem amikor hosszas percek, akár órák után végre eszembe jut az, ami makacsul rejtőzködött és bújócskázott előlem agyam zegzugaiban
Szeretem amikor utazhatok, legyen az akármilyen és akármerre
Szeretem amikor egy film, könyv, játék hatása alá von, rabja leszek és gondolkodtat napokig, hetekig, hónapokig, évekig, egy emberöltőig
Szeretem amikor tetőtől talpig mocskosan egy forró vízzel teli kádba ugorhatok
Szeretem amikor azt mondhatom valakinek, hogy "szeretlek", és viszonozzák, valamint feltétel és indok nélkül nekem mondják
Szeretek kézen fogva sétálgatni és programokat tervezni 
Szeretem megcsókolni azt, akit szeretek
Szeretek örömet okozni és boldoggá tenni a másikat
Szeretek bolondozni, és őrültségeket-emlékeket csinálni az ismerőseimmel, barátaimmal, szerelmeimmel
Szeretem amikor új, ritka, nehezen beszerezhető dolgokat találok a gyűjteményeimbe
Szeretem amikor nem kell álarcokat hordanom, és olyanok között vagyok, ahol önmagam lehetek
Szeretem amikor felébredek éjjel, ránézek az órámra, és rájövök, hogy még bőven van időm, így aludhatok tovább
Szeretem amikor a szemeimet dicsérik
Szeretem, hogy büszke lehetek a családomra
Szeretem amikor azt érzem, hogy élek, nem csak egy funkciók által monoton zakatoló géptest vagyok
Szeretem amikor azt mondják igazam van valamiben
Szeretek a fantáziám végeláthatatlan mezőin vágtatni, elmerülni a legmélyebb bugyraiban, és learatni a megérett gyümölcseit
Szeretem amikor valami jó ötletnek tűnik, és tényleg az lesz
Szeretem amikor hirtelen ötlettől vezérelve csinálok valamit, ami végül kedvezően hat a lelki világomra, kedvemre, és jó érzéssel gondolok rá vissza később
Szeretem amikor először megpillanthatom azokat, akik hiányoznak nekem és találkozhatunk
Szeretem amikor rám mosolyognak
Szeretek elmélyülni, elmerülni és olvasni egy nő szemeiben
Szeretem amikor egy nőt zavarba hozok, és elpirul
Szeretem amikor azt érzem, hogy én vagyok az adott közeg éllovasa, éltetője és képes vagyok befolyásolni a benne levő dolgok alakulását
Szeretem amikor meg tudok nevettetni másokat, legyen az vicc, bók, frappáns beszólás, vagy akár irónia/gúny
Szeretem amikor megnyílok valakinek, valakiknek, és rájövök, bebizonyítják nekem, hogy nem követtem el hibát vele
Szeretem amikor meghallgatnak, illetve hallgatnak arra, amit mondok, esetlegesen megfogadják a tanácsaimat
Szeretem a késő esti fennmaradásokat, produktívan átvirrasztott éjszakákat
Szeretem a jótékony csendet
Szeretek leheveredni a fűbe, homokba, földre, aszfaltra, akárhova, és nem csinálni semmit, csak élvezni a háttérzajokat, a természetet
Szeretem a Nap melengető sugarait, ahogy nem túl tolakodóan a bőrömet nyaldossák/a holdfényes éjszakákat
Szeretem amikor nem köhögök és nem fáj semmim, egészségesnek érzem magam
Szeretem amikor szerencsésnek érzem magam, illetve ténylegesen rám mosolyog a szerencse
Szeretem amikor megtisztelnek mások azzal, hogy befogadnak a bizalmukba, megnyílnak előttem, és őszinték velem (ennél nagyobb ajándék nincs)
Szeretek állatokat simogatni, játszani velük, szeretgetni őket
Szeretem a levegőt belengő, átjáró különféle virágillatokat
Szeretem amikor érzek egy illatot, és egyből különféle emlékek, montázsok ugranak be róla, amit rég elfeledettnek hittem
Szeretem a déja vu-t
Szeretem amikor többedmagammal nevethetek, röhöghetek mindaddig, amíg már fáj, és a könnyem kicsordul
Szeretem amikor alvás közben képes vagyok valamelyest manipulálni és irányítani, hogy mit álmodjak, merre menjen tovább
Szeretek fotókat készíteni és megörökíteni számomra fontos eseményeket, tájakat, embereket az életemben, hogy maradandó nyoma maradhasson
Szeretem amikor én nyerek videó és társasjátékban
Szeretek incselkedni, beszólogatni, szívatni és viccelődni azokkal akik fontosak számomra, és veszik a lapot/engedik, valamint ezt visszakapni
Szeretem amikor éjszaka vagy hajnalban vezethetek, és a kedvenc számaimat hallgatva a rádióban megyek a vakvilágba végeláthatatlanul
Szeretek biciklizni korlátlan mennyiségben
Szeretem amikor egy rugóra jár az agyunk, vagy egyszerre mondunk ki valamit valakivel
Szeretem amikor jól érzem magam a bőrömben és a ruháimban
Szeretem amikor frissen van megmosva a hajam és levágva a körmeim, meg vagyok borotválkozva (olyan megtisztulás érzetet ad kis időre)
Szeretem a népszerűséget korlátozott mennyiségben
Szeretem amikor tetszik az olvasóközönségemnek, amit írok, vagy alkotok
Szeretem amikor azt érzem, hogy szívesen látnak, fogadnak engem vendégként, és nem vagyok nyűg/teher, illetve áthív valaki magához
Szeretem amikor végre lecsapom azt az idegesítő szúnyogot, amelyik nem hagy aludni…
Szeretek a kedvenc filmeimből, könyveimből, játékaimból, animéimből idézni, a karaktereket bármilyen módon utánozni, cosplay-elni
Szeretem hogy kicsit különc vagyok, és kilógok a sorból
Szeretem amikor tiszta ágyneműt húzok fel, és először fekszem/alszom benne
Szeretem amikor kitakarítok, és egy röpke nanoszekundumig rend van
Szeretem hogy büszke lehetek a gyűjteményeimre, a beléjük fektetett évekbe, kitartásba és kutatásba
Szeretem amikor büszkén és boldogan bemutathatom a páromat a rokonaimnak, ismerőseimnek, barátaimnak, és szerencsésnek érezhetem magam mellette 
Szeretek idegen nyelveken tanulni és beszélni, valamint jó időben jó beszólásokat, poénokat ellőni velük
Szeretem amikor csont nélkül bele tudom dobni a szemetet a kukába messziről
Szeretem amikor a korlátozott barkácsolási képességeimmel megcsinálok valamit
Szeretem, hogy precíz a rendszerező képességem
Szeretem amikor gasztronómiai ínyencségeket kóstolhatok
Szeretem a kedves, őszinte és tisztességes embereket, akik ragaszkodnak az elveikhez és álmaikhoz
Szeretem a kellemes meglepetéseket (de van, hogy még azt sem)
Szeretek olyan közegben lenni, ahol fejlődhetek, tanulhatok, erősödhetek
Szeretek táncolni, de csak olyankor amikor senki sem látja
Szeretek énekelni, hangosan és érzelmekkel telin, de csak olyankor, amikor senki sem hallja 
Szeretem, amikor kellemesen csalódhatok az emberiségben

 

Ennyi lett volna :) Osztani, másolni, kedvet kapni ér!
Mára ennyi, maradok mindenkinek tisztelettel: Đelor!
Sziasztok!

"Ne felejtsétek" rovatunk #5: "Amikor 5 éves voltam, anya azt mondta, a boldogság a kulcs egy szép élethez. 6 évesen, amikor iskolába mentem és megkérdezték, mi akarok lenni, ha nagy leszek, azt írtam: ''boldog''. Azt mondták, hogy rosszul értelmeztem a kérdést. Azt mondtam, rosszul értelmezték az életet."