Blogjáték: 150 rossz

avagy amit utálok vagy nem szeretek az életben


Üdvözletem minden kedves tudatosan és véletlenségből erre tévedőnek!


Mint ahogy azt tegnap ígértem, rekordgyorsasággal jelentkeztem is, és ezúttal kicsit játszogatni fogunk.

Még a közelmúltban megnéztük Dinnyepalántával az Amelie csodálatos élete (Le fabuleux destin d'Amélie Poulain) 2001-es francia filmet, és volt az elejénél egy jelenet, ami inspirált, valamint meghozta a kedvem egy ilyesféle önismereti irományhoz. A lényeg, hogy prezentálok 100 tényt (amit később kiegészítettem még 50-el), "érdekességet", amit nem szeretek, kedvelek, vagy egyenesen utálok magamon, másokon és úgy összességében az életben. Az első százat igyekeztem tematikusan sorba rendezni. Persze ez nem lesz ilyen borús és komor dolog, hiszen nemsokára elkészítem az ellentétpárját is, ahol azt fogom górcső alá venni, mik is mindazon tényezők az életemben, amik széppé és jobbá fűszerezik azt nekem, legyenek bármilyen apró-cseprőek is. Mindezek megírása még nekem is kellemes meglepetést okozott, mivel kicsit saját magam számára is közelebb hozott engem, és hogy letisztázzam a dolgaimat. Persze ez az ember öregedése során bőven változhat-formálódhat, így nem lennék meglepve, ha teszem azt 7 év múlva egy ugyanilyen listánál teljesen eltérő ember nézetei néznének vissza rám.

Vágjunk is bele! :)


*1. Az idő szeszélyes múlását
*2. Hogy egy nap csak 24 órából áll
*3. Amikor időhiány miatt kapkodnom kell
*4. Ha egész nap nem ittam kávét
*5. Ha túl sok kávét ittam
*6. Az ébresztőórámmal való viszonyomat
*7. Hogy nincs olyan reggel, aminél ne gyűrném romhalmazzá az ágyneműt
*8. Amikor nyújtózkodás közben begörcsöl a lábam
*9. A hétfőt (kivéve, ha munkaszüneti)
*10. A vasárnap reggeli zajongást
*11. Amikor megzavarják a "nyugalmamat"
*12. Amikor olyan helyen csíp meg a szúnyog, ahol macerás elérni és megvakarni
*13. Ha a hajamat piszkálják
*14. A forró, fröcsögő olajat sütés közben
*15. Amikor a mikrót órákig járatom, de a kajám vagy teám sarkvidéki marad
*16. Amikor evés közben csámcsognak, szürcsögnek a közelemben, vagy csak hangosan vesznek levegőt
*17. Ha fűszer vagy ételmaradék tapad a fogaimra/közé, és észrevétlenül úgy nevetek, beszélgetek
*18. Ha túl sokat eszem
*19. Ha leeszem a ruhámat
*20. Ha úgy veszem fel a ruhámat, hogy nem veszem észre, hogy foltos, vagy szakadt
*21. Amikor nem jön ki a folt mosás után sem
*22. A vasalást
*23. Ha a pólóimon (különösen, ha szürke) meglátszik az izzadtságom
*24. Azokat a forró, nyári napokat, amikor a fürdés és törölközés után vizes maradok
*25. Ha fürdés/zuhanyzás közben női, hosszú hajszál tapad a lábujjaimhoz
*26. Ha fürdés közben éneklek, és rájövök, hogy hallja a szomszéd is
*27. A munkahelyi rádiót
*28. Ha nem elég hangos a zene
*29. Az áramszüneteket és internetkimaradásokat
*30. A telefonom akkumulátorát
*31. A telefonbeszélgetéseket
*32. Ha "csal" a játék
*33. Ha nem mentem el az aktuális állásomat, és meghalok, vagy kilép a játék
*34. Ha veszítek, vereséget szenvedek
*35. Ha nem passzol a felirat időzítése, vagy a fordítás minősége a nézett filmhez
*36. Ha filmnézés közben zavarnak, beszélnek, hangosan vesznek levegőt
*37. Ha faragni kell a ceruzáimat, és a tűfilceim kifogynak
*38. Ha bénán, nem nekem tetszően rajzolok
*39. Ha bénán, nem nekem tetszően írok
*40. Ha egy számomra szemrevaló, helyes, vagy tetsző nő dohányzik
*41. Ha egy nőt sírni kell látnom
*42. Ha állatokat kell szenvedni látnom
*43. A békákat (pedig amúgy aranyosak a maguk módján)
*44. A barátaim és köztem levő földrajzi távolságot
*45. Amikor elfog a hiányérzet és űr valami vagy valaki iránt
*46. Hogy túl sok minden vár még kipipálásra a bakancslistámon
*47. Ha a lusta, felelőtlen és antiszociális énem átveszi felettem az uralmat
*48. A paranoiámat, hogy tömegközlekedésen utazva ellopják vagy elhagyom a poggyászomat
*49. Hogy még virágokat sem tudok normálisan gondozni, és elszáradnak (ez van, megbuktam életképességből)
*50. Ha valami már annyira gagyi, hogy az már tényleg szar
*51. Hogy sárgák a fogaim és nem nőttem egy picivel magasabbra (kösz család)
*52. Hogy bizonyos dolgokhoz nincs tehetségem, amik amúgy érdekelnének
*53. Amikor sokadjára sem hallom mit mondanak nekem, és már ég a pofám még egyszer megkérdezni
*54. Ha túl hosszú a sor a kasszánál
*55 Amikor lekések, lemaradok valamiről, főleg, ha nincs több lehetőségem rá
*56. A búcsút, veszteséget és elválást
*57. A lelkiismeretemet, reményt, magányt és fájdalmat*
*58. Az ármányt és hazugságokat 
*59. Az igazságtalanságot
*60. A vallási és politikai agymosást, befolyásolást, uszítást és kampányolást
*61. Ha nevetnek rajtam
*62. Ha az álmaim nevetnek rajtam
*63. Ha az álmaimon nevetnek
*64. Ha ignorálnak, nem hallanak meg, vagy szimplán keresztülnéznek rajtam
*65. Ha gúnyolnak, le és alábecsülnek engem, és a képességeimet, intelligenciámat, erőmet
*66. Az értelmetlen és sehová sem tartó, kínos beszélgetéseket
*67. Ha kínos, nevetséges helyzetbe hozom magam idegenek előtt
*68. Ha kínos, nevetséges helyzetbe hozom magam olyanok előtt, akik számítanak, fontosak nekem
*69. Ha veszekednem, vitatkoznom kell valakivel, még akkor is, ha igazam van
*70. Ha valaki beleszól abba, mit hogyan csináljak, mert makacs vagyok
*71. Hogy makacs vagyok
*72. A még bennem fellelhető aprócska megfelelési kényszert és bizonyítási vágyat
*73. Olykor önmagamat*
*74. A múltam meg-megkísértő, visszarántó béklyóit
*75. Az energiavámpírokat
*76. Az emberi lealjasuló, korcsosult bűn és gonoszság orrfacsaró fertőjét
*77. Azokat a számomra idegen embereket, akik túl nyíltak és sokat beszélnek hozzám
*78. A kétszínű érdekembereket és akik kihasználnak
*79. Az erőszakos, hangos embereket
*80. A primitív, ostoba és szűk látókörű embereket
*81. Az embereket
*82. Ha le vagyok eresztve agyilag és/vagy testileg-lelkileg, így nem érzem, hogy élek
*83. Ha eltörök, elrontok valamit (és nem tudom helyre/rendbe hozni)
*84. Amikor váratlan, be nem tervezett akadály, probléma adódik az életemben a többi mellé
*85. Amikor nem találok valamit, pedig tudom,  hogy hol kéne lennie
*86. Amikor nem találok valamit, és nem tudom hol kéne lennie
*87. Amikor valami jó ötletnek tűnik, de közben mégsem az
*88. Ha tehetetlen vagyok
*89. Ha túl sokat agyalok, gondolkodok valamin
*90. Ha túl sokat és hülyeségeket beszélek
*91. A ki nem mondott/mutatott gondolatokat, érzéseket
*92. Hogy olykor érzelemmentes szörnyeteg vagyok
*93. Hogy olykor érzelmes szörnyeteg vagyok
*94. Hogy gyakran önző, féltékeny és kapzsi vagyok
*95. Ha nem emlékszem dolgokra
*96. Ha emlékszem dolgokra
*97. Hogy nem veszek észre dolgokat
*98. Hogy észreveszek dolgokat
*99. Ha számomra idegen közegbe kerülök, ahol nem érzem magam odavalónak, jól
*100. A visszatérő rémálmaimat és démonaimat
+
*101. A mai fiatal generációt
*102. Amikor egy nő nagyon csúnyán káromkodik
*103. Amikor lebácsiznak
*104. A túl sok fényt
*105. Amikor megégetem a számat kajával
*106. Amikor hajszál, porcogó, vagy más nem odaillő dolog van az ételemben
*107. Amikor bennfelejtek valamit a mikróban és az kihűl
*108. Amikor homok kerül a szemembe, vagy a fogaim közé
*109. Az agymosós, agyrohasztós bugyuta tévéműsorokat és reklámokat
*110. A körleveleket és spam-eket
*111. Amikor uszodában vagy strandon a vizes lábam miatt a papucsom furcsa zajokat ad ki sétálás közben
*112. Amikor észreveszem, hogy nem tiszta a víz
*113. Amikor pókhálóba vagy ökörnyálba ragadok, gabalyodok
*114. A hajmosás utáni legelső napot, amikor túl dús és afro-s a hajam
*115. Amikor valami baj adódik a biciklimmel (főleg menet közben)
*116. A lejmolókat és kéregetőket (többnyire amikor tudom, hogy hazudnak, és/vagy túl rámenősek)
*117. Amikor nagyon szeretnék valamit, de nincs nálam elég pénz, vagy egyáltalán nem engedhetem meg
*118. Amikor ottfelejtek valamit valahol (és rosszabbik esetben egyből gyorsan vissza kell érte rohanni)
*119. A fogmosás utáni első ízeket, kortyokat
*120. Amikor várok egy e-mailt vagy üzenetet, és erre mindent kapok, csak azt nem
*121. Amikor gyógyszert kell vennem
*122. Amikor aláíráskor vagy jegyzeteléskor nem fog a tollam
*123. A pattogatott kukorica héjának fullasztó odatapadását a szájpadlásomhoz, nyelőcsövemhez
*124. Amikor nagyon szomjas vagyok, de nincs mit innom, nincs semmi a közelben, vagy nincs rá időm
*125. Amikor megijedek, és emiatt elejtek, felborítok, megrántok dolgokat reflexből
*126. Amikor túl sok édeset eszek, valamint a nagyon édes dolgokat
*127. A túlságosan unalmas, hétköznapi dolgokat
*128. Amikor valami nagyon klisés, giccses, rosszul megírt egy filmben, történetben
*129. Amikor már elaludnék, de "lezuhanok"
*130. Amikor már a csapból is egy adott dolog folyik (még akkor is ha szeretem, fan vagyok)
*131. Amikor teljesen be kell gombolnom valamit
*132. Amikor sajnálnak
*133. Néha amikor megpuszilnak, hozzám érnek (változó, még barátnőimnél is előjöhet)
*134. Amikor nagyon csipásak a szemeim
*135. A drogokat, kemény drogosokat
*136.Az elkényeztetett, szemtelen kölyköket
*137. A gyereksírást, bömbölést (a sajátomnál szerintem ez megváltozik)
*138. Amikor azt mondják, hogy az anime az mese
*139. Amikor bepárásodik a szemüvegem, vagy tisztítani kell
*140. A mulatóst, mint műfajt
*141. Amikor nem lehet leszedni, lekaparni a címkét valamiről teljesen, mert egy része rajta marad
*142. A félelmemet, hogy lekéshetem a buszt, vonatot, bármit
*143. Amikor kilóg a talpam a takaró alól
*144. Amikor túl sok pénzt költök, vagy hülyeséget veszek
*145. A plázapicsákat, kurvákat és divatribancokat
*146. A másnapos sült krumplit és húst (főleg ha újra van melegítve)
*147. Amikor hozzáérnek vagy csiklandozzák a talpamat
*148. Amikor valakinek nagyon rossz a helyesírása

*149. Amikor csattogtatják a rágót a közelemben
*150. Az alkoholbűzt


Ennyi lett volna :) Osztani, másolni, kedvet kapni ér!
Mára ennyi, maradok mindenkinek tisztelettel: Đelor!
Sziasztok!

"Ne felejtsétek" rovatunk #4: "It can't rain all the time."