Blogjáték: 2011 remake

11. nap - valami, ami miatt a legtöbb bókot kapod



Ahoy Jónépek!
Üdvözletem minden kedves tudatosan és véletlenségből erre tévedőnek!


(Aki esetleg eddig lemaradt, annak kötelező kattintás IDE, és így már egykettőre tudni fogja mi merre hány méter.)


Hát... ez nagyon durrbele, cicomamentes kérdés... :D Már-már ég is a pofám ennyi hosszadalmas fejtegetés után egy ilyen kurta poszt kotlása miatt. De nincs mit tenni. Amióta az eszemet tudom, úton-útfélen hallom és megkapom ezt a "bókot". Ez sajnálatos módon nem egy személyiségjegy, hanem testi adottság, vagy nem is tudom minek nevezzem. Legyen genetikai idézőjeles ritkaság. Nem vagyok ezzel egyedül, sokaknak mondják ugyanezt, legyen hasonló, ugyanilyen, vagy teljesen más fajtájú is nekik ebből, hisz ez mindenkinek szubjektív dolog. Én is speciel szeretem, hogy ilyenem van, sőt, büszke vagyok rá néha, még akkor is, ha már nem tudok úgy örülni és meglepődni, amikor megjegyzik ezt nekem. És most, hogy ennyire látványosan rizsázva körbeugráltam ezt az egészet, le is rántom róla a leplet... (Bár aki legörget, az úgyis látja egyből a képet róla, mert fogok kitenni, szóval nincs nagy titkolózás és zsákbamacska) És igen, itt már egyértelmű, hogy valószínűleg nem a férfiasságom volt a témaindító :D Hanem...

A zöld színű szemeim :)


20160521_152032m.jpg

Mára ennyi!
Osztani, másolni, kedvet kapni ér!
Maradok mindenkinek tisztelettel: Đelor!
Sziasztok!